Wednesday, October 17, 2012

Once upon a time ago

Assalamualaikum

Tadi saya ada terbelek2 gambar lama.. terjumpa gambar semasa kecik. Nak kata comey tu taklah. Tapi..... Ahh u ols lihat sendiri dong.. ;)

yang rambut ala ala rihanna tu saya. comey ke? 

okay patut dulu takde admire. hitam legam baq hang. hehe

dah tengok? jadi sila jangan persoalkan kenapa wajah saya nampak garang + sombong + bengis + takde perasaan or so on. dari kecik muka saya memang mcm ni. muka hard feeling. haha. 

TAPI, bila saya senyum mesti korang melting2 punye.. 

 EHHHHHHH CHOIIIIII ini bukan saya.. silap gambar pulak!!!!


HHAAAAA amacam cun tak? ini baru senyum sikit okay...


haaa mesti melt kan tgk gambar ni... kah kah kah.. okay jap nak terjun tingkap sat.. puji diri sendiri itu kadang2 tiada masalah. tapi kadang2 mmg mintak pelempang. hahaha.. okay dah dah tu jgn nak usha lama2 sgt.. gambar EDIT je pun. jgn tertipu. cetak rompak punya ni. :p

p/s kecantikan seseorang itu dilihat pada wajah tetapi melalui hari. (sila fahamkan ayat sy betul2) DILIHAT PADA WAJAH MELALUI HATI. Kalau hati kita suci, akan terdampar diwajah kita. Kalau hati kita busuk, maka nampak busuklah muka kita. jadi, gosoklah gigi setiap hari. (okay mcm dah lari topik.) hehe kbye.

Thank you for reading.




No comments:

Post a Comment