Wednesday, July 18, 2012

New Home

Assalamualaikum

Hai.. hai.. hai.. hai.. hai.. HAI! Amboi banyak punya hai. Rasanya dah lama tak update blog ni. Bukan nya apa. Sebulan lebih rumah aku kena renovate. So secara otomatik blog juga under maintenance jugak pasal kena pindah sementara kat rumah sewa dan rumah itu ketiadaan wifi. Lalu tidak punya kesempatan lah untuk saya mengapdet. Bukan itu saja. Banyak juga kerja2 terbengkalai. Dua pasang baju adik sedara tak jahit lagi. Kain pun tak potong lagi. Lemah semangat bila teringat nak kena jahit. Waaaaaa menyesalnya laa kata okay haritu. Bila dah lama rehat ni memey rasa malas mengundang je. Nak je aku kata " ah korang raya pakai baju t-shirt jela "... haha

Sedar tak sedar lagi 2 hari je lagi nak masuk bulan mulia bulan ramadhan. Mula2 dulu rasa exited nak puasa. Tapi bila pikir2 nak kena kemas rumah yang baru siap renovate ni rasa lemah la jugak. aaaaaaaaa byk nya keje. Tapi okay la kot. Sanggup aku mengemas daripada duk umah sewa yang macam &@$^!(*$##(!#*$(&($*& tu, hehe. Tak terkata aku nak describe umah tu cam na. Kesian punya rumah, Tapi x pe la. Redha. Daripada tak de rumah langsung kan. Sebulan lebih jugak lah nak kena tabah duk situ. Tapi skarang dah dpt pindah rumah lama balik. Happy nye rasa tak payah nak daki tingkat 5 tiap2 hari.

Adoi macam banyak pulak rasa nak cerita. Tapi masa macam tak mengizinkan pasal aku sekarang tengah tengok cerita hindustan Kaho Na Pyar Hai ni. susah sket nak konsentrate blogging+tv. Hehe. Lalu saya minta untuk mengundurkan diri dulu la ye. Nanti senang2 lagi aku cerita2 la lagi. haha. *tak perlu kot padahal* Kbai!

Thanks for reading =)

No comments:

Post a Comment